Analiza składu ciała



Zapraszamy do zapisywania się na Analizę Składu Ciała, która odbędzie się w środę 31.05 w Klubie w godzinach wieczornych (koszt badania 40 zł). Badanie to 
daje nam informację o proporcjach beztłuszczowej i tłuszczowej masy naszego ciała. Tkanka tłuszczowa jest ważna i  potrzebna, ale raczej nie chcemy by występowała w nadmiarze. Masa beztłuszczowa to tkanki: mięśniowa, kostna i woda. Informacje o proporcjach pozwalają stwierdzić jak funkcjonuje nasz organizm, jaki wpływ ma trening lub jego bak na nasze ciało, pozwala ustalić strategię pracy nad naszymi nawykami żywieniowymi. W porównaniu ze zwykłą wagą dostarcza bardzo dużo informacji. Na wydruku badania zobaczymy: ilości i udział procentowy wody, mięśni (białko jako główny element mięśni kończyn, mięśni jelitowych i skóry), kości (substancje mineralne  -suma minerałów kostnych i bezkostnych), tkanki tłuszczowej (suma podskórnej i wewnątrzotrzewnowej tkanki tłuszczowej) i będziemy mogli odnieść to do norm, by prawidłowo zinterpretować wyniki. Zobaczymy również jak wygląda stosunek tkanki tłuszczowej do tkanki mięśniowej w poszczególnych segmentach ciała. Wynik badania podaje nam też parametry docelowej masy ciała oraz koniecznych korekt (masy tłuszczowej, masy mięśniowej) jak również idealną masę ciała. Będziemy mogli zobaczyć w jakim wieku jest nasz metabolizm i dowiedzieć się czy jesteśmy zagrożeni otyłością trzewną, która jest szczególnie niebezpieczna dla zdrowia. 

Do badania przystępujemy:

  • na czczo lub 2-3 godziny po posiłku
  • najlepiej w godzinach porannych, jeśli nie ma takiej możliwości, to najlepiej przystępować do kolejnych badań o tej samej porze
  • po wypróżnieniu się
  • przed wysiłkiem
  • nie bezpośrednio po kąpieli lub prysznicu
  • dłonie i stopy bez kremu, balsamu
  • 2-3 minuty po zmianie pozycji z siedzącej na stojącą

Podczas badania (o czym przypomnę)

  • mamy stopy gołe, bez rajstop, skarpet
  • zachowujemy wyprostowaną, prawidłową postawę – ramiona oddalone od tułowia
  • mamy 8 punktów stycznych z elektrodami: tył i przód stóp (w pierwszej kolejności ustawiamy piętę), kciuki i palce rąk, zapewniamy styczność z elektrodami jak największą powierzchnią
  • nie ruszamy się (nie trwa ono długo)

Nie można poddać się badaniu, jeżeli macie Państwo rozrusznik serca, urządzenia elektryczne w jamie brzusznej typu „Ability” (które programują rozrusznik i inne urządzenia. Możliwe jest wykonywanie badań osobom z implantami ślimakowymi. Kobiety w trakcie miesiączki i ciązy również nie powinny przystępować do badania.

Badanie wykonujemy przy użyciu aparatu Inbody270.
Zapraszamy, zapisy w Klubie :)

Zmienione piątki

W piątki zapraszamy na Piłki o 19.00. Godz. 18.00 jest odwołana.

Majówkowe zmiany

W okresie okołomajówkowym Klub pracuje następująco:
W czwartek 27.04 - zajęcia Zdrowy kręgosłup zostają odwołane. Pozostałe zajęcia bez zmian.
W piątek 28.04 - zapraszamy na 19.00 na Piłki i na 20.15 na Pole Dance
Od soboty 29.04 do środy 03.05 - Klub nieczynny
W czwartek 04.05 - o godz. 18.00 TBC Step, o 19.00 Pilates z Rollerem
W piątek 05.05 zapraszamy na 19.00 na Piłki i na 20.15 na Pole Dance.
Od soboty 06.05 pracujemy wedle standardowego grafiku. 
I Kochani - bardzo dobra wiadomość :) Sylwia wraca z macierzyńskiego po majówce i przejmuje środy 18.00, a docelowo również 19.00 i soboty :D
Czy w fitnessie czy poza niech majówka będzie aktywna i przyjemna:) Tego życzy zespół Enjoy Fitness :)

Wielkanoc

Klub ogłasza przerwę w funkcjonowaniu - od piątku 14.04 Klub jest nieczynny - widzimy się we wtorek :)

Wszystkim naszym kochanym Klubowiczkom i Klubowiczom życzymy wspaniałych Świąt Wielkanocnych, spotkań, wypoczynku, przyjemności, rozkoszy podniebienia i oby nam wszystkim dopisała pogoda ducha :D

PS: Na szczęście wiemy, że dobrze nam życzycie :D

Zmiany w grafku - czwartki 19.00

Kochani, jest propozycja zmian grafikowych - dotyczą czwartku godz. 19.00 (zamiast Latungi). Pomyślcie co chcecia o tej godzinie. Z punktu widzenia tego co najbardziej odpowiada Waszym potrzebom  w tym momencie proponuję trzy opcje:
STEP - zajęcia choreograficzne na stepie i tu w zależności od potrzeb można manipulować długością części choreograficznej :) Może być cała godzina choreografii, może być pół, może być opcja naprzemiennego przeplatania wzmacniania z choreografią i choreografia może być zredukowana do rozgrzewki a resztę zajęć wypełnią ćwiczenia z użyciem stepu. Im więcej choreografii albo ćwiczeń ogólnorozwojowych w staniu, chodzeniu itp tym mocniejszy efekt wydolnościowy i tym większa ilość spalonych kcal.
HIIT (High Intensity Interval Training) - bardzo intensywny trening interwałowy, ale jego najmocniejsza część jest zredukowana do ok 15 minut, czyli razem z rozgrzewką część właściwa zajmie ok pół godziny. Później możemy się wzmacniać albo rozciągać - pytnie co wolicie i co będziecie w stanie wykonać ;). Bardzo intensywnie podnosimy tętno w trakcie tych 15 minut naprzemiennie z krótkimi odpoczynkami, co skutkuje zwiększonym metabolizmem utrzymującym się nawet do 72 godzin. Również w trakcie części właściwej występuje największe spalanie kcal z proponowanych zajęć.
TBC - zajęcia wzmacniające wszystkie partie ciała, tętno jest dużo spokojniejsze niż w dwóch poprzednich rodzajach zajęć, ćwicznia są mniej wymagające ale róznież przynoszą efekty w postaci ujędrnienia ciała i wzmocnienia mięśni oraz oczywiście podkręcają metabolizm, choć w mniejszym stopniu niż poprzednie ćwiczenia.

Zgłaszajcie proszę swoje pomysły, żeby coś wybrać do czwartku. W przeciwnym razie - zajęcia niespodzianka ;) A może tak wolicie :D

 

Pole Dance

Ruszamy z nowymi zajęciami - Pole Dance, inaczej taniec na rurze :)
Zajęcia będą odbywać się w stałych grupach i na zapisy, dzięki czemu postępy w nauce będą optymalne. Jak zawsze będzie kameralna atmosfera i małe grupy (max 6 osób) a cena za karnet będzie zależeć od ilości osób w grupie. Pierwszy planowany termin - PIĄTKI 20.15 - GRUPA OD POSTAW. Przyjmujemy również pomysły na inne terminy - grupowo lub indywidualnie, w miarę dostępności sali :)
Karnet 1 x w tygodniu (4 zajęcia) będzie kosztować następująco:
przy 6 osobach - 80 zł (20 zł za zajęcia)
przy 5 osobach - 90 zł (22,50 zł za zajęcia)
przy 4 osobach - 100 zł (25 zł za zajęcia)
przy 3 osobach - 110 zł (27,50 zł za zającia)
przy 2 osobach - 140 zł (35 zł za zajęcia)
W tym momencie nie mamy jeszcze umowy na honorowanie kart Mutisport i Fitprofit - będę Was informować na bieżąco o sytuacji :)

 

Stretching


Ruszają nowe zajęcia rozciągające we wtorki o 17.00. Zapraszamy serdecznie :)

Dzień Kobiet w Fitnessie 11 marca

Zapraszamy na Dzień Kobiet, który zamierzamy hucznie świętować 11.03 od 19.00. Hołdując zeszłorocznej tradycji zapraszamy wszystkie Klubowiczki do wspólnej zabawy. Trzeba wziąć ze sobą kolejno:
najważniejsze - dobre nastawienie (taka formalność, bo zawsze bierzecie :))
coś co chcecie jeść
coś co chcecie pić
Jak zwykle trochę potańczymy, trochę polatungujemy, powyginamy się na rurce oraz oddamy się zacieśnianiu relacji przeważnie metodą śmiechu i gadania :D
W kwestii stroju - czujcie się swobodnie. Latungę damy radę zrobić w każdym stroju, z rurką też sobie poradzimy. Jeśli chcecie spróbować bardziej wyszukanych pozycji na rurce potrzebujecie gołych nóg (np. szorty). Do innych niespodzianek mogą być potrzebne spodnie - możecie mieć je profilaktycznie ze sobą :)

Relaksacja z GONGAMI 17 marca

Kąpiel w dźwiękach mis i gongów to koncert relaksacyjno-terapeutyczny, którego słucha się na leżąco.

Jest jedynym w swoim rodzaju doświadczeniem. Uwalnia nas od wszelkich napięć wprowadzając w stan głębokiego relaksu. Przewodnim instrumentem, który gra w czasie seansu jest gong. Gong wytwarza najsilniej rezonujące dźwięki, które wpływają na ciało, umysł i duszę spowalniając przepływ fal mózgowych redukując stres, uwalniając od lęków i przywracając naturalną równowagę psychofizyczną.

Na koncert prosimy zabrać koc, karimatę lub materac, ewentualnie poduszkę oraz wodę. Koncert odbywa się na leżąco. Koncert prowadzi praktyk masażu dźwiękiem wg metody Petera Hessa - Iwona Sikora.

Koszt koncertu: 35 zł.
Czas trwania: ok. 1 godz.
Miejsce: ENJOY FITNESS - 17 marca (piątek) 20.30
OBOWIĄZUJĄ ZAPISY DO CZWARTKU 16.03 !!!
Uprzejmie prosimy o punktualne przybycie.

Ferie - grafik 13.02-26.02


W związku z wyjazdami na ferie w grafiku pojawiają się następujące zmiany:
PIĄTKI - odbędzie się tylko jedna godzina - 18.00 - Flow Pilates
SOBOTY - zajęcia dla dzieci są odwołane, zajęcia TBC Step odbywają się normalnie :)

Strony